ORANGkuat

Wednesday, January 12, 2011

what goes aroud comes around! ✿

hidup ni macam roda kan?
tak selamanya kita kat atas.
CikS,smpai hati kan awak buat abang saya mcm tu?
saya tak diajar untuk memaki orang,
tapi andai boleh saya lakukan,
dah lama saya buat.
awak perbodohkan abg saya cukup2.
awak bodoh ! itu sja yang mampu saya katakan .
awak bodoh sebab awak tak gunakan kebaikan abg saya sebaiknya.
awak bodoh sebab awak tak gunakan sebaiknya kemesraan saya dan abg lim terhadap awak.
awak bodoh sebab awak tak gunakan sebaiknya rasa hormat kami untuk awak.
awak  maki abg kami kan?
abg yang kami rasa dialah mak ayah kami.
awak maki dia awak maki mak ayah kami.
marah tak kalau orang luar maki2 mak ayah kita sedangkan org tu takda kena mengena lgsung dgn kita?
marah kan?
rasa mcm nak jijak2 ja muka dy.*kalau boleh.
sapa juga awak untuk kawal semua duit2 abg saya?
awak dah bagi abg saya mkn apa smpai boleh turut kata2 awak tanpa membantah?
memaki hamun?
tapi abg?diam sahaja.
duit gaji?
diserahkan semua pada awak.
sampai jadi bodoh awak buat dia.
awak bukan sang isteri untuk berhak atas semuanya.
dan kami mintak maaf.mati hidup balik pun,keputusan kami hanya 1.
kami takkan terima awak dalam keluarga kami.cukup setakat ini.
what goes around comes around.kami takkan balas.biar yang lebih berkuasa menghukum awak kelak.
AMIN  !!

No comments: