ORANGkuat

Wednesday, January 5, 2011

terima kasih buat mereka ! ツ

Incik Tahjudin 

pakcik , masa mula2 dulu pakcik tak byk bercakap sgt ngn eka .
tapi bila lama2 , pakcik dah mula rapat ngn eka .
pakcik kata pakcik dah syg eka mcm anak pakcik sendiri .
pakcik , 
eka tak ada ayah .
eka tak tahu macam mana rasa hidup ada ayah .
tapi lepas eka kenal pakcik .
pakcik dah tunaikan apa yang eka impikan .
seriuslly , eka bahagia sesangat .
terima kasih pakcik ツ

Puan Norhayati

makcik , ramai pernah bagitau kat eka .
makcik susah nak suka kat kawan2 apis .
tapi dgn eka , makcik baik sangat .
makcik layan eka mcm anak makcik sendiri .
nak pergi mana pun , makcik mesti ingat eka .
makcik taw tak , eka sayang makcik ..
kalau boleh eka nak sangat makcik ngan pakcik jadi mak ayah eka .
serius , hopefully .
moga semuanya berjalan dgn lancar kan makcik ?
sekali lagi , terima kasih makcik , pakcik .
 
 

4 comments:

Cma Shiema said...

berbalas singgah..cma polo ieka ye..
:)comey blog die...

ieka K A M A L said...

eka pya biasa je .
eka suka baca entry2 akak.

yantie said...

k.yanti akan doakan kebahagian ieka...
n apa yg ieka impikan akan tercapai...
bergenang ayaq mta k.ynti baca bab cik yatie ngan pak din...

ieka K A M A L said...

eka lagi harap sgt .
depa baik sungguh ngn eka .
pi mana tak penah lupa eka ..
mintak2 semua jadi kyataan lah .