ORANGkuat

Tuesday, January 18, 2011

saya tetap sayang kamu! ✿

ISMAH KHALILAH ISMAIL
Ilah , kamu kena kuat tau .
aku syg kamu sgt2 . biarlah ery pegi .
just let him go . to get their happiness .
kamu baik sgt . tp dia tak hargai kamu .
mungkin ALLAH lebih tahu kenapa korang tak dijodohkan untuk bersama .
mungkin juga dia tak layak untuk memiliki kamu .
biarkan mereka ilah , ramai lagi yang setia disisi kamu .
bila kamu sedih , kamu bosan , mereka semua-semua ni sentiasa ada untuk temani kamu.
ayah , mak , kakak , abang , adik .
semua kaum keluarga .
kawan-kawan .
dan aku .
sabarlah .
what goes around comes around dear .


 MOHD KHAIRI ANSOR
ery , aku bukan nak mengata .
tapi kamu terlalu bodoh melepaskan ilah .
apa yang kurang pada dia ?
dia yang terbaik aku rasa .
dia baik , cantik , budi bahasa ?
terbaik . dia sgt pandai menjaga hati .
dia pandai masak juga .
apa lagi yang kurang ery ?
takpalah ery , satu aku nak cakap kat kamu ,
TERIMA KASIH .
sebab ?
sebab kamu buat kawan aku bahagia walau untuk seketika .
sebab kamu buat dia rasa dihargai buat seketika .
dan sebab kamu buat dia menangis untuk selamanya .
kamu buat dia terseksa .
dan satu lagi , kalau kamu boleh pikir ,
pikirlah balik .
siapa kamu sebelum dia datang dalam hidup kamu .
mungkin kamu takkan berada ditempat yang dipijak sekarang .
itu saja .
semoga berbahagia dengan yang tersayang .
bila kamu dilukai , itulah ubat untuk ilah dan kami yang sentiasa menyayangi dia .

 CIK PERAMPAS .
awak dah menang sekarang .
one day , kalau juga menangis kerana ditinggalkan ,
jangan salahkan takdir .
kerana tuhan maha adil .
semoga awak lebih berjaga-jaga .
tolong jangan ingat !




4 comments:

fazanorain. said...

saya sokong kak ika ,hope kak ilah kuat :) dan perempuan tu akn mndapt balasan yg sma jgk

ieka K A M A L said...

biarkan mereka .
tak selamanya mereka diatas .

MIERRA ABU BAKAR :) said...

isy, bengang lak aku! grr. sampai hati dia mainkan perasaan perempuan! satu hari nnt mungkin dia akan buat perkara yang sama pada perempuan tu. aku doakan!

ieka K A M A L said...

yah!
moga mereka lebih berhati perut kelak kan ?