ORANGkuat

Tuesday, January 18, 2011

saya tetap sayang kamu! ✿

ISMAH KHALILAH ISMAIL
Ilah , kamu kena kuat tau .
aku syg kamu sgt2 . biarlah ery pegi .
just let him go . to get their happiness .
kamu baik sgt . tp dia tak hargai kamu .
mungkin ALLAH lebih tahu kenapa korang tak dijodohkan untuk bersama .
mungkin juga dia tak layak untuk memiliki kamu .
biarkan mereka ilah , ramai lagi yang setia disisi kamu .
bila kamu sedih , kamu bosan , mereka semua-semua ni sentiasa ada untuk temani kamu.
ayah , mak , kakak , abang , adik .
semua kaum keluarga .
kawan-kawan .
dan aku .
sabarlah .
what goes around comes around dear .


 MOHD KHAIRI ANSOR
ery , aku bukan nak mengata .
tapi kamu terlalu bodoh melepaskan ilah .
apa yang kurang pada dia ?
dia yang terbaik aku rasa .
dia baik , cantik , budi bahasa ?
terbaik . dia sgt pandai menjaga hati .
dia pandai masak juga .
apa lagi yang kurang ery ?
takpalah ery , satu aku nak cakap kat kamu ,
TERIMA KASIH .
sebab ?
sebab kamu buat kawan aku bahagia walau untuk seketika .
sebab kamu buat dia rasa dihargai buat seketika .
dan sebab kamu buat dia menangis untuk selamanya .
kamu buat dia terseksa .
dan satu lagi , kalau kamu boleh pikir ,
pikirlah balik .
siapa kamu sebelum dia datang dalam hidup kamu .
mungkin kamu takkan berada ditempat yang dipijak sekarang .
itu saja .
semoga berbahagia dengan yang tersayang .
bila kamu dilukai , itulah ubat untuk ilah dan kami yang sentiasa menyayangi dia .

 CIK PERAMPAS .
awak dah menang sekarang .
one day , kalau juga menangis kerana ditinggalkan ,
jangan salahkan takdir .
kerana tuhan maha adil .
semoga awak lebih berjaga-jaga .
tolong jangan ingat !




4 comments:

faza :) said...

saya sokong kak ika ,hope kak ilah kuat :) dan perempuan tu akn mndapt balasan yg sma jgk

ieka K A M A L said...

biarkan mereka .
tak selamanya mereka diatas .

Amirah Abu Bakar said...

isy, bengang lak aku! grr. sampai hati dia mainkan perasaan perempuan! satu hari nnt mungkin dia akan buat perkara yang sama pada perempuan tu. aku doakan!

ieka K A M A L said...

yah!
moga mereka lebih berhati perut kelak kan ?