ORANGkuat

Tuesday, January 25, 2011

ieka kamal mahu kawan-kawannya juga tersenyum ツ

* yah.kalau tengok tajuk entry mesti korg kata saya nak menunjuk je kan ?
bajet baik sgt .
wee~
ouh tak !! bukan macam tu .
sama sekali TIDAK .
*
*
*
*
*
tadi,masa nak masak lunch , tetiba je terpikir .
hai cik ismah khalilah , sedang buat apakah kamu ?
*
*
oke , cik ismah ni kawan baik terbaik saya .
dia baru sahaja putus cinta .
sebab ? baca entry bawah-bawah .
oke , back to basic question .
 ツ
tengah sedih ye ?
tengah nangis ke ?
teringat kat busuk  ?
sian kat dia ..
seriuslly , terlalu mudah si busuknya mencampakkan dirinya .
after he get the another one .
saya kenal si busuknya .
bagaimana dulu dan kini .
mungkin kawan saya ni will get the another perfect man !
AMIN !
saya tengah tersenyum lebaq-lebaq .
tapi dia ? uh ! tak adil cegitu ceginih . saya nak dia senyum sama-sama dgn saya .
jum ! jadi madu ai ? dia cantek . baik . comot . comel .
nanti saya ada kawan selamanya disisi .
nanti saya masak , dia kemas rumah . *sebab dy tau masak 1lauk ja.
; mesti mak mucuks suka .
; mesti ayah mucuks turut suka .
mucuks ?
tak payah tanya . komform2 suka !
hahah . muliakan saya ?
ouh bukan .. sekadar ingin berkongsi senyuman bersama sahabat .
sebab sahabat , hidup saya lebih bermakna .
untuk cik ismah khalilah ; senyumalah selebar yang boleh.
seyuman tulah penyembuh kedukaan .
bukan sekadar untuk kamu , tapi semua disekeliling yang menyokong kamu .
i love you more than your exbusuk !

2 comments:

fhAQem aMRie said...

saya jua sayang kan dia :-)

ieka K A M A L said...

bagus fhaqem !
gud job!