ORANGkuat

Saturday, January 29, 2011

excited gilalah ieka !

aiyoo !!
tade keja . i nak pegi rumah Pn bakal mak mentua taw .
oke,i taw muka excited gila kan ?
macam baru2 ja nak kenai .
heheh.biasalah . mmg suka mempoyokan diri i .
*
*
*
jum , nak ikut tak ?
tapi taleh kongsi Pn bakal mak mentua taw .
i pya sahaja .
oke , gerak dulu .
bubbye !

Friday, January 28, 2011

nak macam AYOUB boleh tak ?

Acctly , i baru abis dating ngn bf i ni .
*heheh.oke,tipu.
i baru habis tgok cita Ayoub lah . da ulang banyak-banyak kali tau .
obses nak kawin dgn Iqram . 
*oke,tipu lagi.
i mmg minat dgn dia ni taw. dari dulu lagi .
tapi,nak buat caner .. dia pilih Fauziah .
sebb fauziah ada rambut yang sgt cantik!
jeles i .

oke , mmg i takkan dapatlah iqram dinzly ni ..
tapi , dia buleh buat i angau taw !
i hanya mampu dapat yang ini :


jadiilahhh ....
hehehehe 
*In mucuk : jgn marah na ...

Thursday, January 27, 2011

ada artis nak saman saya lah !

chill ..!
pagi-pagi lagi saya dapat msg dari bitchy mummy tuh .
yg dia akan wat saman malu kat saya .
OMG ! sooo scarry !
hahaha . wth lah !
saman malu ? kau artis kah ? saya  pun boleh sabitkan dia jgklah !
just wait n see .

Wednesday, January 26, 2011

selamat hari jadi ツ


yes ! happy birthday my bucuk brother !
sweet-22 . dah tua oke .
sila sedarkan diri anda .
nak hadiah ?.. 
brthdy abg lim bg hadiah kat adik , brthdy adik nanti abg lim kena bg hadiah jgk .
adil rite ?
lastlly ;
again , happy birthday .
semoga panjang umur .
dimurahkan rezeki .
semoga cepat kawen :)
+ isteri yang terbaik !
hubungan keluarga kita semakin makin bad baik .




*oke dah ; jum blanja adik kepci ka , mekdi ka ?

11 months . 2 weeks . 2 days .


you can be the prince and i can be your princess
you can be the sweet tooth and i can be the dentist
you can be the shoes and i can be the laces
you can be the heart that i spill on the pages

you can be the vodca and i can be the chaser
you can be the pencil and i can be the paper
you can be as cold as the winter weather
but i dont care as long as we're together

dont know if i could ever be
without you cause boy you complete me
and in time i know that we'll both see
that we're all we need



cause your the apple to my pie
your the straw to my berry
your the smoke to my high
and your the one i wanna marry

cause your the one for me
and im the one for you
you take the both of us
and we're the perfect two 
baby me and you 


Tuesday, January 25, 2011

ieka kamal mahu kawan-kawannya juga tersenyum ツ

* yah.kalau tengok tajuk entry mesti korg kata saya nak menunjuk je kan ?
bajet baik sgt .
wee~
ouh tak !! bukan macam tu .
sama sekali TIDAK .
*
*
*
*
*
tadi,masa nak masak lunch , tetiba je terpikir .
hai cik ismah khalilah , sedang buat apakah kamu ?
*
*
oke , cik ismah ni kawan baik terbaik saya .
dia baru sahaja putus cinta .
sebab ? baca entry bawah-bawah .
oke , back to basic question .
 ツ
tengah sedih ye ?
tengah nangis ke ?
teringat kat busuk  ?
sian kat dia ..
seriuslly , terlalu mudah si busuknya mencampakkan dirinya .
after he get the another one .
saya kenal si busuknya .
bagaimana dulu dan kini .
mungkin kawan saya ni will get the another perfect man !
AMIN !
saya tengah tersenyum lebaq-lebaq .
tapi dia ? uh ! tak adil cegitu ceginih . saya nak dia senyum sama-sama dgn saya .
jum ! jadi madu ai ? dia cantek . baik . comot . comel .
nanti saya ada kawan selamanya disisi .
nanti saya masak , dia kemas rumah . *sebab dy tau masak 1lauk ja.
; mesti mak mucuks suka .
; mesti ayah mucuks turut suka .
mucuks ?
tak payah tanya . komform2 suka !
hahah . muliakan saya ?
ouh bukan .. sekadar ingin berkongsi senyuman bersama sahabat .
sebab sahabat , hidup saya lebih bermakna .
untuk cik ismah khalilah ; senyumalah selebar yang boleh.
seyuman tulah penyembuh kedukaan .
bukan sekadar untuk kamu , tapi semua disekeliling yang menyokong kamu .
i love you more than your exbusuk !

Monday, January 24, 2011

YOU ツ

you were there to light my days
you were there to guide me through
when my days is down and on
i'll never stop thinking of you
how can i forget all that
when you're the one who make me smile
you'll always be apart of me
how i wish you were still mine
i never will forget the day
how we've meet and came this far
we all know we got this feeling
but somehow it has to end up here
i know its me who said goodbye
and thats the hardest thing to do
cause you mean so much to me 
and thats the truth from me to u
for all the things i've done and said
for all the hurt that i've caused you
i hope u will forgive me baby
cause that wasn't what i meant to do 




p/s :
i love you doudle much dear !

Sunday, January 23, 2011

A Girl Name : Zulaikha Ahmad Kamal ツ


31mac1991 ; 7.46 pm dapat melihat dunia ni .
dilahirkan dengan penuh kasih dan sayang dari In Ayah , Pn Ibu dan Pn Makngah .
turut disayangi oleh Si Abang-abang .
Setelah 13hari merasai susu dari Pn Ibu ,
nama diberi oleh Pn Makngahnama yang cukup-cukup ringkas .
Zulaikha Binti Ahmad Kamal .
Kemudiannya Si Bayi dijaga , dibelai , dididik oleh Pn Makngah .
Kerana Pn Ibu dan In Ayah perlu mencari rezeki .
Pn Ibu seorang pensyarah . In Ayah seorang pegawai felda .
Walaupun begitu , mereka tidak pernah lupa untuk pulang setiap minggu untuk bermanja dengan Si Bayi .

Tapi , ketika berusia 4tahun Si Bayi dan keluarganya telah ditinggalkan oleh In Ayah .
Pn Ibu dan In Ayah telah bercerai .
Mungkin setakat itu sahaja rezeki mereka .
Malang lagi buat Si Bayi dan Si Abang-abang apabila setahun selepas itu , Pn Ibu turut meninggalkan mereka .
Pn Ibu meninggal dunia . Menghidap kanser payudara .
Setelah itu , tinggallah Si Bayi dan Si Abang-abang bersama Pn Makngah .
dibelai seperti anak sendiri , dididik untuk menjadi yang terbaik , diasuh untuk menjadi yang sempurna .
Dalam ketegasan , diselitkan sayang yang terlalu kuat buat Si Anak-anak Yatim ini .
Dan buat Si Anak-anak Yatim ini , dialah yang terbaik .
dialah pengganti yang paling tepat untuk tempat Pn Ibu dan In Ayah .
Pn Makngah sering tersenyum pabila mendengar kejayaan dari anak-anak buahnya ini .
Dia juga akan menitiskan airmata pabila Si Anak-anak Yatim mengadu kerana rindukan Pn Ibu dan In Ayah .

Hari berganti hari , Tahun berganti tahun .
Si Anak-anak Yatim kini semuanya telah dewasa .
Si Bayi bukan lagi budak hingusan . Kini dipanggil Si Gadis .
 18tahun Si Gadis dan Si Abang-abang menumpang kasih bersama Pn Makngah ,
sekali lagi mereka terpaksa akur .
Akur dengan ketentuan Ilahi yang mereka kini perlu hidup berdikari .
Tiada Pn Ibu , tiada In Ayah dan juga tiada lagi Pn Makngah .
Pn Makngah pergi jua . Akibat penyakit strok yang ditanggungnya .
Si Gadis mula putus asa untuk hidup . Terasa hidupnya kosong .
Punah segala harapan . 
ketika itu , yang disisi cuma Si Abang-abang , In Mucuks , Pn & In Sepupu dan Si Kawan-kawan .
Boleh sahaja Si Gadis  melakukan apa sahaja ketika itu .
tetapi kehadiran mereka menjadi pencucuh semangat Si Gadis ketika itu .
Terima Kasih dari Si Gadis .
Kini , Si Gadis mula merasai nikmat berkeluarga kembali .
Terima kasih buat In Mucuks , bakal Pn Ibu Mertua , bakal In Ayah Mertua  .
Mereka tersangatlah baik buat Si Gadis .
Dilayan seperti anak sendiri .
Kini , Si Gadis telah berjaya menghabiskan pelajarannya di Politeknik Ungku Omar dalam bidang Ukur Tanah .
InsyaAllah , andai rezeki menyebelahi Si Gadis , dia bakal meneruskan lagi pelajarannya .
Sama-samalah kita doakan supaya Si Gadis akan terus tabah menghadapi cabaran dimasa hadapan .
AMIN .




Cuma Si Gadis mula terfikir :
siapa yang akan bersamanya disaat hari kemenangannya : Hari Konvokesyen .
Mungkin dia keseorangan . Kasihankan Si Gadis itu ?


Jauhi mi segera elak penyakit kronik: CAP



Mee Segera, Keburukan Mee Segera, Kesan Buruk Mee Segera
GEORGETOWN – Senang didapati, mudah disediakan pada bila-bila masa dan harga murah antara faktor mi segera menjadi pilihan khususnya pelajar apabila lapar di waktu malam ketika mengulang kaji pelajaran.
Bagaimanapun, masih ramai yang tidak menyedari makanan segera ini boleh memudaratkan kesihatan dan kajian mendapati ia boleh menyebabkan penggemarnya mendapat pelbagai penyakit kronik seperti serangan jantung, strok, kerosakan buah pinggang dan kanser.
Presiden Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP), S M Mohamed Idris berkata, kajian CAP ke atas 10 sampel mi segera mendapati tiga daripadanya mengandungi natrium melebihi 1,000 miligram sedangkan saranan untuk orang dewasa dan kanak-kanak berusia empat tahun adalah 2,400 miligram sehari.
“Pengambilan mi segera boleh menyebabkan pengambilan garam yang berlebihan kerana natrium sering ditambah dalam makanan harian kita dan mi segera adalah makanan yang menjalani pelbagai peringkat pemprosesan tanpa sebarang khasiat makanan.
“Mi segera adalah makanan remeh yang mengandungi karbohidrat, natrium dan pelbagai penambah perisa selain rendah khasiat seperti serat, vitamin dan galian. Perisa sup juga mengandungi ‘Monosodium Glutamate’ (MSG) yang berperanan menjadikan perisanya benar-benar tulen,” katanya pada sidang media semalam.


*khas untu In.mucuk dan semua yg terlalu obses dengannya !

jangan terlalu obses lah !

harini rasa nak membebel panjang-panjang dkt In.mucuks rasanya .
datang rumah saya , benda 1st mintak  : maggi .*kata lain : mi fast segera .
 ; buatan sendiri .
dah la sekali makan , dua bungkus terus .
seriuslly , bukan nak berkira ke apa , tapi benda tu makan selalu-selalu tak elok lah .
bukannya tade makanan lain . saya dah masak tau .
walau simple tapi oke lah . cukup untuk mengenyangkan .
* In.mucuk , jgn terlalu kerap mengamalkannya oke .
   tak elok . nanti dah belum dah tua bongkok .
   macam mana nak main bola ngan my future children ?
nak tendang pukul bola ngan tongkat kah ?
oke , fikirlah .

Friday, January 21, 2011

percubaan pertama . ツ

mengayam bakul menggunakan kertas ツ
oke , terror tak ?
haahah . mak mucuks ajarkan .
kredit to cik nor skali .
mula-mula punyalah senang payah .
rasa cam fedup pun ada .



tapi buat , buat dan terus buat .
yes ! berjaya pun :)
tunjuk kat mak mucuks .
senyum lebaq-lebaq lepas tu ...


taarraaaa ..!!!

Tuesday, January 18, 2011

saya tetap sayang kamu! ✿

ISMAH KHALILAH ISMAIL
Ilah , kamu kena kuat tau .
aku syg kamu sgt2 . biarlah ery pegi .
just let him go . to get their happiness .
kamu baik sgt . tp dia tak hargai kamu .
mungkin ALLAH lebih tahu kenapa korang tak dijodohkan untuk bersama .
mungkin juga dia tak layak untuk memiliki kamu .
biarkan mereka ilah , ramai lagi yang setia disisi kamu .
bila kamu sedih , kamu bosan , mereka semua-semua ni sentiasa ada untuk temani kamu.
ayah , mak , kakak , abang , adik .
semua kaum keluarga .
kawan-kawan .
dan aku .
sabarlah .
what goes around comes around dear .


 MOHD KHAIRI ANSOR
ery , aku bukan nak mengata .
tapi kamu terlalu bodoh melepaskan ilah .
apa yang kurang pada dia ?
dia yang terbaik aku rasa .
dia baik , cantik , budi bahasa ?
terbaik . dia sgt pandai menjaga hati .
dia pandai masak juga .
apa lagi yang kurang ery ?
takpalah ery , satu aku nak cakap kat kamu ,
TERIMA KASIH .
sebab ?
sebab kamu buat kawan aku bahagia walau untuk seketika .
sebab kamu buat dia rasa dihargai buat seketika .
dan sebab kamu buat dia menangis untuk selamanya .
kamu buat dia terseksa .
dan satu lagi , kalau kamu boleh pikir ,
pikirlah balik .
siapa kamu sebelum dia datang dalam hidup kamu .
mungkin kamu takkan berada ditempat yang dipijak sekarang .
itu saja .
semoga berbahagia dengan yang tersayang .
bila kamu dilukai , itulah ubat untuk ilah dan kami yang sentiasa menyayangi dia .

 CIK PERAMPAS .
awak dah menang sekarang .
one day , kalau juga menangis kerana ditinggalkan ,
jangan salahkan takdir .
kerana tuhan maha adil .
semoga awak lebih berjaga-jaga .
tolong jangan ingat !




Monday, January 17, 2011

masak lemak pucuk ubi .

nyummy3 !
tenkiu makcik , masakkan masak lemak pucuk ubi untuk eka .
seriuslly , sgt2 tak sangka makcik buat betul2 bla eka kata eka teringin nak makan .
terima kasih banyak2 taw .
luv u , muah3 !

Sunday, January 16, 2011

pakcik , makcik .. eka setuju !


malulah eka nak gtaw depan-depan..
tapi kan,kat sini,eka nak bgtaw,eka setuju dgn rncangan makcik,pakcik.
*apis dpt duit insuran ni, BERTUNANG !
tapi ada rezeki,bulan 6 nie , eka nak sambung belajar dulu na .
mintak-mintak tercapailah !
AMIN.. 
(sambil senyum lebaq2 )

Wednesday, January 12, 2011

what goes aroud comes around! ✿

hidup ni macam roda kan?
tak selamanya kita kat atas.
CikS,smpai hati kan awak buat abang saya mcm tu?
saya tak diajar untuk memaki orang,
tapi andai boleh saya lakukan,
dah lama saya buat.
awak perbodohkan abg saya cukup2.
awak bodoh ! itu sja yang mampu saya katakan .
awak bodoh sebab awak tak gunakan kebaikan abg saya sebaiknya.
awak bodoh sebab awak tak gunakan sebaiknya kemesraan saya dan abg lim terhadap awak.
awak bodoh sebab awak tak gunakan sebaiknya rasa hormat kami untuk awak.
awak  maki abg kami kan?
abg yang kami rasa dialah mak ayah kami.
awak maki dia awak maki mak ayah kami.
marah tak kalau orang luar maki2 mak ayah kita sedangkan org tu takda kena mengena lgsung dgn kita?
marah kan?
rasa mcm nak jijak2 ja muka dy.*kalau boleh.
sapa juga awak untuk kawal semua duit2 abg saya?
awak dah bagi abg saya mkn apa smpai boleh turut kata2 awak tanpa membantah?
memaki hamun?
tapi abg?diam sahaja.
duit gaji?
diserahkan semua pada awak.
sampai jadi bodoh awak buat dia.
awak bukan sang isteri untuk berhak atas semuanya.
dan kami mintak maaf.mati hidup balik pun,keputusan kami hanya 1.
kami takkan terima awak dalam keluarga kami.cukup setakat ini.
what goes around comes around.kami takkan balas.biar yang lebih berkuasa menghukum awak kelak.
AMIN  !!

Tuesday, January 11, 2011

makan pagi .

makan . makan .
oke.menu pagi ni : ayam masak..aduhai ! apa ye ?
nak kata masak merah , memanglah kaler merah , tapi cam tak sesuai .
sebab bahan2 lari dari masak merah .
nak kata masak sos , pun tak sesuai jgk .
okelah . ayam masak campur ieka kamal.
hahaha . siap dah .
taarraaa !!
lapar . lapar .
jom makan .
nyummy3 !




p/s :
jemput makan semua ...

Monday, January 10, 2011

rindukan ieka ye ? ✿

alalala.. seriuslly comel !
semalam  mak ngan ayah mucuk mai umah .
ayah mucuk dok suruh pi rumah.
mak mucuk kata , rindu dah lama tak pi umah .
makcik , pakcik : satni eka pi na..
eka pun rindukan kalian jugak !

Saturday, January 8, 2011

untuk pagi ini .

makan pagi ni kita gabung skali lah ye dgn mkn tghri .
hahah. jangan marah na abg2 .
menu : sambal tumis udang .
tukang masak , kemas : ieka kamal .
taste : jap ! baru nak pi masak !
hahahahah ;p

Friday, January 7, 2011

untuk awak lagi ✿

awak ,
satu hari yang lepas , ada seseorang datang pada saya .
dan dia katakan pada saya :

' cinta adalah segugus kepercayaan yang abadi. Dan cinta sejati itu bererti melepaskan orang yang disayangi terbang bebas ke dunianya. Kalau betul kau milikku pasti engkau akan kembali menghangatkan cinta kita '

awak ,
sebab itu saya taknak kongkong awak .
saya nak awak bebas sepuasnya .
sebab saya tau , kalau jodoh ditakdirkan untuk kita ,
awak pasti kembali .

tapi ,
kalau kita tak dapat bersama ,
saya takkan salahkan sesiapa .
itu takdir yang telah ditetapkan buat kita .

awak ,
selagi cinta, sayang, rindu awak masih untuk saya ,
selagi itu saya sentiasa setia disisi awak .
terima kasih, awak .

untuk dia : kawan baik saya ✿

mention this to : Cik Nur Qurratu' Aini 


selamat hari jadi kawan .
aku rindu kat hg sgt2 taw .
semoga hg panjang umur dan dimurahkan rezki .
jangan nangis2 taw bila dah dok jauh ngn aku ni !
sayang hg sgt2 !
hg kawan terbaik ! 
ilysm ✿

Wednesday, January 5, 2011

terima kasih buat mereka ! ツ

Incik Tahjudin 

pakcik , masa mula2 dulu pakcik tak byk bercakap sgt ngn eka .
tapi bila lama2 , pakcik dah mula rapat ngn eka .
pakcik kata pakcik dah syg eka mcm anak pakcik sendiri .
pakcik , 
eka tak ada ayah .
eka tak tahu macam mana rasa hidup ada ayah .
tapi lepas eka kenal pakcik .
pakcik dah tunaikan apa yang eka impikan .
seriuslly , eka bahagia sesangat .
terima kasih pakcik ツ

Puan Norhayati

makcik , ramai pernah bagitau kat eka .
makcik susah nak suka kat kawan2 apis .
tapi dgn eka , makcik baik sangat .
makcik layan eka mcm anak makcik sendiri .
nak pergi mana pun , makcik mesti ingat eka .
makcik taw tak , eka sayang makcik ..
kalau boleh eka nak sangat makcik ngan pakcik jadi mak ayah eka .
serius , hopefully .
moga semuanya berjalan dgn lancar kan makcik ?
sekali lagi , terima kasih makcik , pakcik .
 
 

Tuesday, January 4, 2011

untuk kak mimi ツ

kak mimi taw tak ,
eka rindu sgt kat akak .
rindu nak story mory bersama .
rindu nak dengar gelak akak lagi .
rindu nak pegi market pagi2 .
pusing lake then kena ngorat .
uh , rindunya !

kak mimi nak taw tak ,
eka takde kakak .
bila akak selalu ngan eka , eka rasa mcm disygi sgt2 .
tapi bila akak takde , eka hilang tempat bercerita .

kak mimi nak taw tak ,
eka paling risau kalau akak sakit .
sedih sgt . sbb kalau akak sakit ,
sapa nak jaga eka nanti kalau eka pulak sakit ?

kak mimi taw tak ,
bila akak kat akak syg eka , seribu kali eka syg akak .
jujur dari hati , syg eka untuk akak lebih dari syg eka buat apis .
eka kenal akak dulu . susah senang eka akak selalu dgn eka .
terima kasih akak .

kak mimi taw tak ,
kenapa eka suka sgt makan apa yang akak makan ,
sebab eka nak kita sentiasa dekat .
eka taknak akak lupakan eka .
walau kena marah , eka mesti dapat punya !
hehehehhe~

kak mimi taw tak ,
waktu kita renggang dulu ,
eka selalu menangis . 
akak da lupa eka . akak da tak syg eka .
tapi akak , 
walau apa pun yang akak rasa ,
syg eka untuk akak permanent taw !
takde sapa buleh padam !

Cik Shamimi Shafie ツ


 sekali lagi :
terima kasih akak untuk segala-galanya .
i love you so much !

bakal adik ipaq eksident !

ha . punyalah kecoh semalam pasai gg eksident .
patah tangan satu hai .
moto mucuk (beby) hancoq !
dah jadi dua hai .
pic terbaru beby akan diupload nanti ye .
pic bakal adik ipaq terbaru juga coming soon .
tunggu na ..!
sian kat mucuk jgk .
dia syg beby lebih dari aku taw .
takpalah mucuk ..
benda nak jadi .
sabaq na ..

Monday, January 3, 2011

bakal sepupu ツ

hahah . macam mana kan tiba2 ja nak story pasai bakal sepupu ni ?
sebab dia baru ja offer . hahah .
oke , mula bercerita ..

alkisahnya , dy ni namanya cik yantie pon-pon .
riuh tak ingat dunia . kalau ngan dia ada ja modai nak bersembang . gelak besaq2 .
mula2 aku tgok dy , seriusly , takot . muka garang ja .
serius oo dia masa dulu .
tapi lama2 .. perggh ! dia mmg terbaik taw .
1 lagi benda yang aku suka pasai 'bakal sepupu ' aku ni :


muka dia . seriuslly cantik ! suka sangat aku tengok dia . 
tapi time dia tengah seronok lah . muka tak seronok tak besa lagi aku tengok .
oke , tak boleh puji lebih2 .
kalau org tengok dia , mesti kata dia anak dara lagi ..
oh tidak2 .. she's already married ..
dgn sapa ?
answer pless ..


 Incik Fazil Sanusi .
*berdasarkan fb lah .
hahah .laki bini sama riuh taw !
hahah .
dan yang ini pulak ... :

muhammad danish hazim .
comel kan ?
tgk mama ngn ayah dia lah .
hahaha.
dia mungkin ikut pragai mama dia.
kuat gelak ..

oke , settle kisah mereka .
wahai bakal sepupu ku :
harap dimaafi jika ada sebarang kata2 yang mengguris perasaan kalian .
seriuslly , tak berniat .
mintak maap jgk no ..
copy pic2 ni tanpa kebenaran .

oke , sekian .






* mintak2 tittle bakal sepupu tu 
dimansuhkan jadi sepupu sahaja .
AMIN :)

malam berinai ツ

hihihi .
gedik rite ? gatai muda2 nak kawen2 .

___________________________________________________________________________________

* ihihihih . taklah .
nie kes saja2 nak pakai inai ..
ngan mak mucuk skali lah .
kami giling inai sama2 tau ..

dan inilah hasilnya !

Saturday, January 1, 2011

ouh bihun sup !

nyummy3 :)
menu harini : bihun sup .
chef : Cik Zulaikha Ahmad Kamal .
komen : rasa sendiri baru taw ..
hahaha .
mari makan !

selamat hari jadi pak cik !


selamat hari jadi pakcik !
semoga panjang umur ,
murah rezki .
jaga makan tau pakcik .
nanti silap makan pakcik sakit lagi ..

dikesempatan ini :
selamat tahun baru .
halalkan makan minum eka .
maafkan salah silap eka .
terima kasih sebab selalu bagi eka tidur rumah .
dan untuk semualah : terima kasih .

* kirim salam kat makcik !

selamat bertunang kawan !

untuk teah & wan : selamat bertunang ..
semoga kekal ikatan tu .
then teruih kawen na ..

*sorry tak dapat dtg tadi ..
  apis lah tak bgun tidoq awai ..
  papepun , semoga berbahagia na !