ORANGkuat

Monday, February 28, 2011

"Header ku Cun seperti Diriku"

Cun kah i nie ? oww tidak ..
comel comot adalah :)
haissh  . tapi tak kisahlah . Acct  ini adalah contest .
dari Cik Superb ni .
dia berbesar hati nak hadiahkan hasil kerja tangan dia pada blogger yang bertuah .
i bukan apa , i memang tak pandai nak design design header ni .
header sekarang ni pun dah berlapok . tak tukar tukar dari dulu .
i teringin sangat nak header yang cantik macam ni ;

gojes kan ? 
tapi tak heran lah sebab tuan dia pun gojes .
tapi kalau i ? dapat ke header secantik ni ?
hmm .. mintak mintak lah dapat .
*even i tak cun :)

okelah . dah letih membebel panjang panjang .
i harap sangat Cik Superb ni dapat buatkan untuk i .
okelah .
Wassalam .



* untuk join , sila tekan ; CANTIK

2 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

aloloo..u comey k..ade lesung pipit lagi!! suke! =)

ieka K A M A L said...

tapi tak cun . mintak mintak dapat :)
AMIN.