ORANGkuat

Monday, February 14, 2011

tak semua sesuai lah .

hee . tengok ni . komen komen dari cik nadia asfar .
tqsm kawan .
acct , bukan semua tudung yg i pakai kena ngan muka i .
ada juga tak kena taw .
then i tak boleh pakai warna warna yang terlalu terang sangat .
sebab nanti i akan nampak lebih . lebih . lebih gelap .
hee ~ even kadang kadang tersangatlah teringin .
*nak buat ceaner .. i itam . 
ngee . terima dengan redha  .
so pemilihan warna yang sesuai tersangatlah penting untuk si gelap/si kulit itam macam i ni .
kalau i nak cuba sesuatu yang baru kan , i suka sorang sorang kat rumah .
then pakai apa i suka . buat sampai ianya nampak serasi ngan muka i .
kalau tak leh jugak . i simpan je pakaian tu semua .
buat koleksi . hee :)
okelah byak sangat berleter .
hee :) 
Salam Maulidur Rasul semua :)

2 comments:

belog saya a.k.a naz said...

hee~naz pulak tak reti nak bergaya ni..
tapi keinginan tu ada,juz takde yang mengajar..
hmm..akak nice ahh .:)

ieka K A M A L said...

hee :)
akak pun tade sapa ajar . cuma bila online suka tgk picture2 gadis bertudung . cantik .
then bila sesorang . belajar buat sendiri .
kena branilah adik :)