ORANGkuat

Tuesday, February 15, 2011

ye . saya bukan fashionista macam awak .


hee . kalau tengok tajuk entry ni , mesti uols tertanya tanya kan ?
asal si ieka ni plak ? tetiba je .
acctly , i malas nak cita panjang .
 orang cakap i gedik dan suka bajet hot .
hee . i tak marah u pun ..
i cuma nak bagitau .
yg i bukan nak bajet hot ye .
yes . i'm not a fashionista like u .
i tak cantik macam u .
i cuma gadis gemuk , hitam , tak cantik dan i pun tak comel macam u .
i cuma gadis yang suka menggedik depan cermin . depan camera . depan abang abang i . depan In mucuks i .

cuma i nak tya sikit ..
sapa yang tak menggedik depan camera ?
sapa yang tak nak nampak cantik depan semua ?
sapa yang tak nak buat muka comel untuk sedapkan mata orang ye ?
tade kan ?
so pikirlah .
i juga begitu .




p/s ;
and i memang gedik 
dan i rasa i tak payah bajet hot .
sebab i memang dah hot pun :)
dush ! perasan kau ! hee . .

4 comments:

misslysaemilia said...

be cool dear. org mcm neh ognored kan okay
jelesh dgn kelebihan org. :)

ieka K A M A L said...

tulah .
tapi kan dgn budak gemuk.hitam dan tak cantik pun nak sakit hati ke ?
ish . sapa tanak bajet comel !
heeheh :)

Ana_Liyana said...

btul tue kak...juz ignore ja pa org ckp...jadi diri sendiri...sya sgt sokong entri akk nie....

ieka K A M A L said...

tengs dear ~
ramai macam tu kan ?
bukan tersenyum melihat org bhgia .
tapi sakit hati pulak .