ORANGkuat

Friday, December 10, 2010

sepuluhBULAN

pejam celik , pejam celik ,
dah sepuluh bulan untuk kami : kami bersama .
macam tak percaya .
seriusly , seolah2 baru semalam kita bersembang atas moto .
awak ikut saya waktu nak balik ipoh .
dan rasa baru tadi awak kol saya untuk pertama kalinya .


awak ,
terima kasih atas semua prihatin awak untuk saya .
sakit demam saya .
lapar dahaga saya .
tangis air mata saya .
gelak tawa saya .
terimaKASIH awak ats semuanya .
saya hargainya .


awak ,
satu saja saya nak minta pada awak ;
walau saya tak sempurna yang awak rasa ,
secantik yang awak impikan,
dan selembut yang awak mahu ,
bolehkan kalau awak jujur dengan saya .
i mean , dalam semua hal .
termasuk sayang dan benci .
kalau sayang awak hanya untuk saya ,
teruskan dan terima kasih awak .
tp andai one day awak dah mula bencikan saya ,
bolehkan awak terus terang ?
and i will let you go . to get ur happiness .
untuk awak , semuanya saya sanggup .
untuk awak bahagia jugak kan ?


tapi ,
itu kalau awak dah tak mahukan saya lah .
tapi selagi awak sayangkan saya ,
selagi itu jugalah saya akan sayangkan awak .
dan seribu kali saya mahukan awak .


p/s ; renungan romantis dari cikCINTA :)





















terima kasih sangKEKASIH :)

No comments: