ORANGkuat

Wednesday, December 15, 2010

puppy ❤

ahaha.
hari ni rasa nak story sal puppy love aku dulu2 .
sebelum jumpa ngan incik mucuk ..
hahah .klaka taw !!

oke , first2 skali .
baru kenal erti cinta , syg , rindu , jeles .
wah ! poyo .



Incik Opie .oke . jatuh cinta masa kami sama2 kat teknik . dy sangat baik . suka dy sbb dy slow je .. ingat kincir dadu lagi tak ? tredmark kita. tapi tade jodoh . aku tersyok seniri . dy da tak suka aku time tu . then dy couple ngn Cik F . Cik F tu roomate aku kat tknik taw .. sampai aty an . lalalal ~  tp dalam pic nie bukan Cik F. nie gf opie kat poli da .. doakan mereka berkekalan . AMIN :)

he's cute rite ? hahah. Incik Amin . cinta cyber . myspace punya angkara . comel tp cemburu yang agak keterlaluan . i miss u incik kura2 . ingat tak u suka kejutkan i suruh bangun solat subuh . sweet !! softtalker taw dy nie . ramai girl nakkan dy . tapi pilih aku knapa ha ? da la tak cun , i kasar kan u ? tade jodoh jugak untuk kami . sbb ? biarlah rahsia ~ tapi we're still contact as a closed friend tawu ? :)


Incik Aidid . kalau dy taw aku tulis sal dy ni , sure2 ngamuk punya .. tapi sori ye cik abg , eka ta takot pun .
abg marah kejap je .. yes ! dy yg terbaik dlm tiga2 . sweet saja dgn dy . Sang Romantis ❤ . dy slalu pesan aku macam2 .. then bila aku touching , dy paling glabah !! SMART ? yap . mmg pun .. like a model . bakal doct tawu ? yang ni pun still closed . boleh jd abg lah . sbb apa ye kami tak bersama dah ? act , aku yg tak sesuai dgn dy. macam enggang dgn pipit .dy terlalu baik untuk aku .
i'm sorry abg :')




oke . settle dah ketiga2 .
sebab mereka saja yang aku accept .
then , Incik Mucuk yg berjaya smpai skg ..
tanx semua . teach me what is the love .
never forget that . wish u'll get the best2 girl .
i will miss u'll :)








2 comments:

cik Anem zulkiFli said...

ika awek opie satu poli gk kew....deme kt poli anem skunk nie ;))??

ieka K A M A L said...

poli behrang lah ..
haah . drg puo dulu :)