ORANGkuat

Friday, December 31, 2010

happy new year !! ツ

hahah ! bru semalam tahun lain , then harini dah masuk tahun lain .
Cik Zulaikha Ahmad Kamal ,
awak dah 20tahun taw !
bukan lagi belas2 .
remember that !


* oke ,
bila semua orang sibuk cerita pasal azam tahun baru masing2 ,
aku pun nak jgk .
tapi kan ,
boleh tak azam tahun lepas yang tak terlaksana dipostponekan ke tahun ni ?
hahahhaha .


list ` AZAM TAHUN BARU  `


1. jadikan aku yang terbaik diantara yang terbaik .
    * dalam semua hal
       nak jadi umat , kawan , adik , bakal menantu , bakal isteri , semualah !
       nak yang terbaik !!
2. nak sambung study !
    mintak2 Politeknik Ungku Omar jugak !
3. nak sangat family aku sekarang jadi family yang dulu .
    berkumpul balik macam dulu-dulu ..
4. line clear in my relationship with In Mucuk's .
    * family dia juga !
5. abg cepatlah kawen !
    adik nak baby ..
6. tina , cepat2 dapat baby na ..
    Amin ..
   *usaha tangga kejayaan !
7. kalau tak dapat sambung study ,
    mintak2lah dapat SPA .
8. KURUS !!
    *azam tahun lepas  ツ
      ilah : mintak tips !
      aini : sama jugak kan ?
9. abg , abg lim , mucuk's , pakcik , makcik :
    datanglah hari konvo saya !
10. untuk abg ngan abg lim :
      adik nak jadi adik yang terbaik !
     *walau hakikat mmg dah pun ..


oke dah !
hahahah. amik korang !
sampai sepuluh terus ...
oke lastlly , selamat tahun baru .
semoga apa yang kita impikan tahun ni akan tercapai !
amin ..
tutup buku lama , buka buku baru .
andai salah silap saya menyinggung hati dan perasaan kalian ,
harap dimaafi .
*macam hari raya pulak .
oke lah , daaa ~

No comments: