ORANGkuat

Monday, November 22, 2010

kawan-kawan , saya rindu kalian :|

tengah2 boring2 neyh ttiba teringt kat mbe suma.
pling2 ilah .
 aini . tina . amer . biskot . kecik . kerol . wan . apis .chahoi . bobo .
ish.ramai sgt.semua lah.
semua yang penah aku kawan.
rindu sgt2 kat korang.
mailah jumpa aku.
teringat balik semua kenangan2 kita .

ilah ;
 kta selalu sama2 round ipoh sampai pagi . seriusly,aku rinda sgt tyme2 tu.
        makan char kuey tiaw kt benteng.sorok air masing2 takut kena sedut!
g pusing2 gm bli cermin mata besaq. then buleh pakai round2 gm .
ada duit skit msti g karoke pya :)
eniMENI ;
 tahlah wey.tersangt byk yg aku rindu ttg hg.kita susah untk berjauh.
                 rindu nak nek moto ngn hg,peluk kuat2 sampai apis ckp kita lesbo !
                 rindu jgk nak g makan sup mak endah dgn hg :')
ingat tak yg kta ney slalu jgk gduh. tapi, takdan sat.
elok ja mcm tadak apa2 berlaku .
tina ;
ingt tak kita selalu kerat gula2 hacks 2 then makan sorg separuh.
jalan sesama balik sekolah.
dalam kelas cikgu2 cukup anti kalau kita duduk bersama.
bergosip saja :)
rindu semua tu.
apiz ;
ingat tak masa kita semester1 dulu, kita terlalu rapat.
hari2 mesti jumpa . tak hg mai umah aku , aku p umah hg .
penah skali tu, aku demam.hg dtg dalam hujan bawak ubat.
time tu aku terharu sgt :')
tanx 4 everythings apiz.
yes. im really miss that.
kerol ;
 rindu nak tgok hg main futsal. then puji diri seniri terror.
           chait! perasan . p/s ; hakikat mmg ko terror pun :)
hg slalu buat hidung kembang2 sampai aku ckp cam b*** baru hg gelak2
then kempiskan balik.
ingat tak yg hg dtg umah aku then jerit2 pgil aku 'gemok..oo gemok.keluaqlah'
pastu hg kena denda ngn k.mimi.
kihkihkih. padanlah muka :)
kak mimie :
hihi.eka slalu kena mrah ngn akak.
tp eka syg kak mimi taw. da mcm kakak eka :)
bila eka sakit, eka mesti merengek2 kat akak.
mintak perhatian.
ingat tak kak mimi marah eka sgt2 sbb gatai balik tpg tengah2 malamnek moto akak.
kihkihkih :)
mintak maap no kak.. eka janji tak buat lg dah :)
hihihi.eka rindulah kat nasi ayam ngan smbal tumis akak.
yg len t sambung lg ea :)

No comments: