ORANGkuat

Friday, November 5, 2010

bangun pagi

saat aku buka mata saja ,
terus terpandang gambar kami bersama .
saat itu ; akulah insan yang paling bahagia .
kala itu , air hangat ini menitis lagi .
M U N G K I N  T I A D A  J O D O H  K A M I
itu sahaja yang terkeluar di fikiran .
yang mampu memujuk sedikit hati ini .
terfikirkan semula semua kenangan kami bersama .
detik pertemuan , detik perkenalan , setiap saat kami bersama ,
bahagia bersama-sama keluarganya .
terima kasih awak .
saya hargai semua itu .

saat bersama keluarga awak ,
saya bahagia sangat .
terfikir yang saya impikan telah tercapai .
ingin merasai nikmat berkeluarga ; itulah impian saya .
walau hanya sementara .
saya hargai awak .
awak , saya terima keputusan awak .
saya bukan yang sempurna . bukan yang terbaik untuk awak .
tapi awak nak tahu tak ,
awak lah yang terbaik dan sesempurna yang saya rasa .
saya akan cuba lupakan awak walaupun ianya pahit sangat .
saya akan cuba awak .
tanpa secubit dendam , saya maafkan semuanya . halalkan keseluruhannya .
doa saya akan selalu bersama awak .
awak bahagia dengan kehidupan awak , isteri yang solehah , keluarga bahagia
dan hidup yang dirahmati .
Amin <3

No comments: