ORANGkuat

Thursday, October 28, 2010

buat lah lagi ye.

" F anggap hati saya penting bagi f taw tak, tak taw la hati saya mcm mne kan. "

adui..
ape lagi ney..?
bila nak sudahnya cik F ? Incik hati saya ?
ape salah saya ye ?
tak cukup ke segala perhatian saya buat hati saya selama ney ?
sudahlah Incik hati saya .
saya dah letih untuk semua ney ..
adui ,
pikir2 nak nangis rase ..
sampai hati ye,
hati saya buat macam ney ..
bile tanya ,
mesti cakap cik F msg sbb tya pasal member dia .
saya tak bodoh taw .
agak2 lah nak tipu pun ..
saya ney girlfriend awak kan ?
bukan mber2 awak nak tipu macam tu ..

tapi takpe lah .
merajuk pun takde sape kisah .
takde sape peduli .
mmg selalu mcm ney .
merajuk, then pujuk diri sendiri .

Incik hati saya ..
saya betul2 ikhlas sayangkan awak .
ikhlas cintakan awak .
tapi saya harap sangat2 awak tak tipu saya .
tak main2kan kasih dan sayang saya kat awak .
really2 hope that !

Cik  F
saya juga harap sangat2 .
awak tolong jangan ganggu hubungan kami lagi .
lupakan benda yang dah lepas .
lupakan kisah awak dgn hati saya dulu .
anggap je semua tu kenangan.
plis ,
saya hargai jika awak lakukan . 
tapi kalau tak ,
tah , nothing to do .
tapi awak kena ingat jugak ,
yang saya takkan sesekali
biarkan kebahagiaan yang sedang saya kecapi dirampas org lain !

No comments: